Správa zákazníckych dát a CRM

Využite naplno svoje firemné systémy
Začíname
check-mark-blue.png

Ušetrite čas efektívnym využitím svojho CRM systému

check-mark-blue.png

Optimalizujte vzťahy so zákazníkmi prístupom k presným informáciám

check-mark-blue.png

Rozvíjajte svoje podnikanie pomocí skúsených analytikov Dun & Bradstreet

Efektívna správa vzťahov so zákazníkmi

Efektívna správa vzťahov so zákazníkmi

CRM systém firmy je často informačné centrum pre niekoľko oblastí činnosti organizácie. Pri pravidelnej aktualizácii a zaručenej kvalite dát otvára nové možnosti. CRM, ktorý obsahuje správne informácie umožňuje spoločnostiam odhadnúť budúce zdroje prijmov, odhadnúť spracované leady, identifikovať kanály, ktoré prinášajú najviac obratu a tiež zaistiť, aby všetky vzťahy so zákazníkmi boli spravované tým najlepším možným spôsobom.

Prieskumy ukazujú, že až 20 percent času obchodníka je strávených hľadaním správnej informácie o potenciálnych zákazníkoch a odberateľoch. To znamená, že jeden z najčastejších problémov pre firmy je, že informácia je vnímaná ako nespoľahlivá a zastaralá do takej miery, že zamestnanci zadávajú informácie o obchodných stretnutiach a nových kontaktoch veľmi laxne alebo dokonca vôbec.

Dun & Bradstreet poskytuje kvalitné údaje z viac ako 100 zdrojov a zaistí, že vaše CRM bude vždy obsahovať aktuálne a presné informácie. Môžete získať plnú kontrolu nad vašimi vzťahmi so zákazníkmi počas celej životnosti zákazníka. Pomocou našich analytických služieb získate maximálnu možnú návratnosť vašich informácií v databáze zákazníkov.

Zvýšte ziskovosť  efektívnejším využívaním CRM

Zvýšte ziskovosť  efektívnejším využívaním CRM

Využite naplno potenciál vašej zákazníckej databázy

  • Odstráňte zbytočné náklady a zabráňte nedoručiteľným zásielkam s aktualizovanými adresami vašich súčasných aj potenciálnych zákazníkov
  • Uvolnite čas obchodníkov tým, že minimalizujete ručné shromažďovanie informácií a manipuláciu s informáciami o kontaktoch
  • Dosiahnite väčšiu presnosť analýzy a segmentaciu predaja
Posilnite svoj obchod  viac informáciami o svojich zákazníkoch

Posilnite svoj obchod  viac informáciami o svojich zákazníkoch

Zvýšenie povedomia vedie k lepším vzťahom so zákazníkmi

  • Zaistite úplne a presné informécie vo vašom CRM pomocou firemných dát Dun & Bradstreet
  • Robte sebevedomé rozhodnutia s prístupom k neustále aktualizovaným údajom zákazníkov
  • Zjednodušte spracovanie leadov a rozvíjajte svoke obchodné prípady relevantnými informáciami o firmách
Získajte podporu rozvoja obchodu pomocou analýz na mieru

Získajte podporu rozvoja obchodu pomocou analýz na mieru

Skúsení analytici a konzultanti Dun & Bradstreet vám poskytnú podporu v počas celého procesu

  • Konzultácie s analytikmi Dun & Bradstreet vám pomôžu pochopiť premenné, ktoré sú komerčne atraktívnym doplnkom vašich súčasných informácií o zákazníkoch
  • Určite akčné body založené na vašich jedinečných obchodných výzvach a príležitostiach
  • Optimalizujte správu svojho zákazníckeho portfólia pomocou analýzy štruktúrovaných aj neštruktúrovaných dát

Kombinovaním vlastných dát o zákazníkoch s dátami Bisnode môžete identifikovať, ktoré premenné najviac ovplyvňujú súčasných aj potenciálnych zákazníkov vo vašom podnikaní. So správnými dátami je jednoduchšie prijímať inteligentné a stretegické obchodné rozhodnutia. Môžete získať napr. kompletné informácie o firmách, kreditné správy, vlastnícke štruktúry, NACE kódy a ďalšie informácie.

Na neusále zaistenie kvality dát vo svojich systémoch môžete dostávať vo frekvencii a forme, ktorá bude vám a vašej spoločnosti vyhovovať najlepšie:

  • Aktualizované súbory CSV v časovom intervale, ktorý si sami určíte
  • Integrácia cez API priamo vo vašich systémoch
  • Cez konektory do predných CRM systémov na trhu:
    • Microsoft Dynamics CRM 2011–2016
    • Salesforce
    • SuperOffice
    • Lundalogik (Lime)

Skúsený tím Bisnode spracováva analýzy, ktoré vám umožňujú pracovať s existujúcimi zákazníkmi omnoho rozumnejšie a pritom rozvíjať svoj obchod. Tiež vám umožní nájsť nových ziskových zákazníkov. V analýzach kombinujeme vaše údaje o zákazníkoch s našimi kvalitnými dátami, čo znamená, že vaše obchodné výzvy sú východzím bodom na nájdenie toho správneho riešenia pre vašu spoločnosť. Vykonávame už množstvo analytických služieb, vrátane:

Analýzy profilov

Analýza profilu vám poskytne informácie o tom, ako vyzerajú vaši zákazníci, v ktorých cieľových skupinách má vaša spoločnosť najväčší úspech a aký je váš celkový podiel na trhu medzi týmito zákazníkmi. Tieto znalosti vám umožnia nájsť nových potenciálnych zákazníkov podobných vašim súčasným- tzv. „dvojčatá". Identifikáciou zmien môžete vždy zaistiť, že komunikujete so správnymi zákazníkmi v správny čas.

Prediktívne analýzy

Prediktívne analýzy predvídajú události. Môže sa jednať napríklad o firmu, ktorá zmenila sídlo, alebo v ktorej došlo k zmenám v manažmente. Prístup k týmto informáciám vám umožní rozvíjať správnych zákazníkov v správny čas.

Ďalšie analytické služby

Analytické služby Bisnode sú veľmi rozsiahle a zahŕňajú mnoho oblastí. Aby ste dosáhli svoje obchodné ciele, ponúkame analýzy, workshopy, štúdie a správy.

Začnite so správou údajov o zákazníkoch a CRM

Zavolajte nám

Môžete nás kontaktovať počas pracovných dní medzi 8-16

+421 32 746 26 40

Get connected

Chcete aby sme vás kontaktovali?