Cross-selling a Up-selling

Maximalizujte predaje svojim súčasným zákazníkom, zvýšte svoj share of wallet

Začíname
check_fat_green.png

Majte prehľad o príležitostiach vo svojom zákazníckom portfóliu

check_fat_green.png

Maximalizujte predaje svojim súčasným zákazníkom

check_fat_green.png

Optimalizujte svoje interné procesy s využitím smart analytiky

Starajte sa o svojich zákazníkov

Starajte sa o svojich zákazníkov

Je dokázané, že je nákladnejšie nájsť nového zákazníka ako udržať si toho súčasného. Preto je dôležité rozumieť tomu, kto sú dnes vaši najlepší zákazníci, tomu, u ktorých z nich je potenciál, že utratia viac a že sa zajtra stanú vašimi najlepšími zákazníkmi. Inými slovami, kde sa nachádza potenciál na získanie väčšieho podielu na útratách zákazníka alebo „share of wallet".

Pre mnoho firiem je získanie jasného obrazu o potenciále ich zákaznickej základne problémom. Viete, koľko toho vaši zákazníci od vás kupujú, avšak na to, aby ste mohli správne interpretovať situáciu, potrebujete informácie o trhu, o tom, koľko zákazníci nakupujú celkom, a o tom, koľko zákazníci nakupujú od iných dodávateľov.

Analýzy „share of wallet" vám umožnia identifikovať vašich najloajálnejších zákazníkov a zákazníkov, u ktorých máte najväčší nevyužitý potenciál.

Urýchlite svoj rast

Urýchlite svoj rast

Stanovte priority svojich predajných a marketingových aktivít efektívnejšie

  • Objavte nevyužité predajné príležitosti tým, že budete mať prehľad o vašom podiele na celkovom potenciáli nákupov zákazníka
  • Alokujte správne zdroje tým, že rozdelíte základňu zákazníkov do segmentov na základe skutočných nákupov a nákupného potenciálu
  • Zjednodušte proces tvorby prognóz výnosov tým, že budete sledovať potenciál vo svojej zákazníckej základni
Odhaľte zákazníkov s potneciálom

Odhaľte zákazníkov s potneciálom

Budujte lojalitu tým, že určíte svoj podiel na výdajoch zákazníka

  • Starajte sa o vzťahy a prispôsobte svoju úroveň služieb pre lojálnych zákazníkov, u ktorých máte vysoký „share of wallet"
  • Identifikujte zákazníkov s vysokým potenciálom pre rozvoj tak, aby ste porozumeli ich potrebám
  • Prispôsobte kampane tým, že budete rozlišovať skutočné nákupy zákazníkov od vášho podielu na ich celkových nákupoch
Vypracujte stratégiu rastu pomocou analýzy založenej na dátach

Vypracujte stratégiu rastu pomocou analýzy založenej na dátach

Prepojte svoje vlastné informácie o zákazníkoch s kvalitnými dátami

  • Zvýšte svoj podiel na strategických obchodných dohodách pomocou príslušnej podpory na rozhodovanie založené na presných a kvalitných dátach Bisnode
  • Získajte prispôsobené modely analýzy kombináciou interných a externých dát
  • Vypracujte efektívnu stratégiu na základe vašich vlastných analytických nástrojov alebo s podporou analytických expertov Bisnode

S podporou rozhodovania si môžete byť isti, že robíte dobre informované a sebavedomé rozhodnutia. Kombinujte vaše vlastné informácie o vašich zákazníkoch s vysoko kvalitnými dátami od spoločnosti Bisnode a vytvorte efektívne modely analýzy založené na vašich jedinečných obchodných výzvach.

Analýza „share of wallet" je vždy jedinečná a je založená na vlastných trhových podmienkach vašej spoločnosti a potenciále vo vašom portfóliu zákazníkov. Kombinácia vašich vlastných údajov o vašich zákazníkoch a ich transakciách s kvalitnými externými dátami so zárukou je kľúčom k úspešnému rozvoju podnikania.

Spoločnosť Bisnode spracováva priebežné analýzy pre klientov v celej Európe a máme rozsiahle skúsenosti s vývojom modelov analýz založených na špecifických obchodných výzvach. Už od roku 1800 zbierame a spracovávame dáta a od 60. rokov 20. storočia spracovávame prediktívne analýzy. Spoločnosť Bisnode zamestnáva 300 analytikov, ktorí priebežne overujú a auditujú údaje zo stoviek rôznych zdrojov. To zaručuje, že podpora rozhodovania, ktorú získavate, je vždy spoľahlivá a presná.

Naši analytici vám môžu pomôcť s určením toho, aké údaje potrebujete, a s ich spracovaním a výkladom tak, aby ste na vaše konkrétne otázky získali odpovede, ktoré potrebujete.

Vaša zákaznícka základňa sa neustále mení tak, ako noví zákazníci prichádzajú a iní odchádzajú. Kontaktné údaje zákazníkov sa tiež čas od času zmenia — a rovnako tak aj ich potreby. To všetko znamená, že informáciee vo vašich systémoch musia byť aktualizované neustále preto, aby sa predišlo nezrovnalostiam, ktoré by mohli viesť k nesprávnym rozhodnutiam.

Môžete si vybrať a predplatiť si pravidelné aktualizácie, zasielanie súborov alebo prepojenie vašich systémov s našimi pre integrované aktualizácie napríklad vašich nástrojov CRM alebo systémov ERP.

Začíname s cross-sellingom a up-sellingom

Zavolajte nám

Môžete nás kontaktovať počas pracovných dní medzi 8-16

+421 32 746 26 40

Získejte spojit

Chcete aby sme vás kontaktovali?