Pokiaľ pracujete s priamou reklamou, telemarketingom, plánováním kampaní alebo predajov, môže vám Bisnode poskytnúť množstvo overených služieb a nástrojov na targeting. Vďaka prístupu k informáciám a kontaktným údajom o všetkých spoločnostiach na českom a slovenskom trhu vám môžeme dať nástroje na zasiahnutie cieľa. Tie zahŕňajú nájdenie správnych kanálov, čo znamená nielen zaistenie, že sú takéto kanály použiteľné, ale aj to že povede na odozvu od zákazníkov. Pomôžeme vám nájsť vaše cieľové skupiny a potenciálnych zákazníkov a zaistíme, aby ste si vybrali relevantné cieľové skupiny, a to hlavne prostredníctvom prístupu k množstvu rôznych premenných pre výbery. Monitorovanie vybranej cieľovej skupiny zaistí, že budete vždy vedieť o tom, kedy sa relevantné informácie zmenia,. Vždy sa včas dozviete napríklad o vzniku alebo likvidácii spoločnosti alebo o nahradení osôb na kľúčových riaditeľských pozíciách. To zaistí, že budete mať vždy prístup ku správnym a aktuálnym údajom tak, aby ste mohli vykonávať efektívny priamy marketing.
Príklady kritérií pre výbery:
Základné kritériá
- Odvetvie
- Počet zamestnancov
- Pozícia
- Región
- Právna forma
- Export/import
- Súkromná/verejná
- Súčasť firemnej skupiny
Finančné kritériá
- Ročné tržby
- Riziko
- Zmena v zisku
- Zmena v tržbách
- Základné imanie
- Pomer medzi základným imaním a aktívami
- Skóring
Kritériá vzťahujúce sa k udalostiam
- Noví štatutári spoločnosti
- Fúzia/akvizícia
- Zmena adresy
- Nová spoločnosť