Na zvýšenie výnosov od súčasných zákazníkov je zásadné vedieť, aké percento z ich celkových nákupov tvorí nákupy vo vašej spoločnosti. To poskytuje jasný údaj o existujúcom potenciále, ktorý môže býť využitý pri vytváraní efektivních obchodních strategií. Bisnode doplní vaše informace o údaje o trhu, o tom, kolik vaši zákazníci nakupují celkem a o tom, jak jsou tyto nákupy distribuována mezi různými dodavateli, aby vám pomohla pochopit, kolik by u vás mohli potenciálně utrácet. Díky těmto informacím můžete upřednostňovat správné iniciativy a nabídky a pečovat o vztahy s loajálními zákazníky. To vám poskytne nástroj pro zacílení těch správných zákazníků a generování růstu.
Analýzy cieľlových skupín od spoločnosti Bisnode vám poskytnú spoznanie toho, kto sú vaši zákazníci, v ktorých cieľových skupianách má vaša spoločnosť úspech a aké sú trhové podiely každej z týchto skupín. Tieto prehľady vám dajú potenciál pre nové podnikanie tým, že vám pomôžu určiť, kde nájdete „dvojčatá", tj. potenciálnych zákazníkov podobných vašim súčasným zákazníkom. Neustálym získavaním aktualizácií pri zmenách môžete zaistiť, že budete mať vždy jasný prehľad o profile vašej cieľovej skupiny a že budete vždy komunikovať relevantné ponuky pre tých správnych potenciálnych zákazníkov.