Predpovede sú často založené na historických trendoch. Aby však firma ostala úspešná na meniacom sa trhu, je stále dôležitejšie byť schopný predvídať, čo budú vyžadovať budúci zákazníci. Musíte interpretovať toky informácií a zistiť trendy a zmeny v zákaznickom chovaní.
Aby bolo vaše podnikanie úspešné, musíte zistit, aké údaje sú pre vás kľúčové, a premýšľať, podľa akých parametrov dáta vyhodnocovať, aby ste vytvorili spoľahlivejšie prognózy. Pediktívne analýzy Bisnode vám pomôžu zistiť, aké informácie sú pre vašu firmu relevantné a ako ich môžete ďalej použiť. Tieto dáta sa potom pridávajú k vašim súčasným údajom a poskytují vám tak komplexnejší základ na vaše rozhodnutia. To vám umožní vytvoriť podmienky pre väčšiu konkurencieschopnosť a zaručenie ziskovosti aj v budúcnosti.