Ano, môžeme vytvárať rôzne marketingové profily alebo zákaznicke segmenty.
Konkrétne to znamená, že vás môžeme zaradiť do „marketingových segmentov" napríklad „rodiny s deťmi", „dôchodci", „ľudia žijúci v meste X" a to na základe štatistických premenných.
Táto kategorizácia bude mať za následok predkladania údajov o vašej spoločnosti takým spoločnostiam, ktoré predávajú produkty alebo služby, o ktorých sa domnievame, že by vás mohli zaujímať. A naopak, znemožňuje to spoločnostiam, ktoré predávajú produkty alebo služby, ktoré vás pravdepodobne nezaujímajú, aby vás kontaktovali s reklamou alebo obťažujúcou obchodnou ponukou.
Kritéria môžu byť čisto geografické, preto nás spoločnost vždy požiada o výber osôb alebo firiem, ktoré sídlia v okruhu desiatich kilometrov od ich obchodu, alebo ktorí žijú s nimi v meste X. V širšom slova zmysle platí, že pokiaľ predpokladáme, že ste členom rodiny s deťmi, budete dostávať viac reklamy na rodinné vozy, zábavné parky, výmenné ponuky služieb pre rodiny, atď.. Pokiaľ ste dôchodca, budete skôr dostávať reklamy na investičné produkty alebo dovolenky. A nakoniec, pokiaľ má váš dom solárne panely, môžete byť vnímavejší voči argumentom súvisiacim s ochranou životného prostredia.
Tieto segmenty nie sú predom dané. Môžeme ich budovať podľa požadavkov našich zákazníkov, ale nutne nevedieme všetky údaje potrebné na ich vytváranie.