Maloobchodné podniky sa vždy snažili vytvárať dlhodobé vzťahy so svojimi zákazníkmi. Aby boli krok pred konkurenciou a samotnými spotrebiteľmi, pottebujú retaileri poznať svojich zákazníkov v čo najväčšej miere. Je nutné nielen poznať svojich súčasných zákazníkov, ale aj byť schopný vizualizovať ich customer journey. Tá poskytne retailerům informácie o správaní zákazníkov, o tom, ako najlepšie reagovať na ich požiadavky a ďalšie vybrané informáciee. Kombináciou dôkladných znalostí o vašom súčasnom portfóliu zákazníkov s externými zdrojmi dát môžete identifikovať vzorce správania a trendy, a tým vytvárať presnejšie prognózy a získavať ďalších nových zákazníkov.
S rozšíreným objemom údajov o správaní zákazníkov máte k dispozícii viac informácií ako kedykoľvek predtým - a tým aj viac príležitostí. Prístup k dátam, relevantné pohľady a správné nástroje poskytujú retailerom zajtrajšika veľký potenciál na zvýšenie konkurenceschopnosti. Analýzy a prehľady z kombinovaných dát umožňujú vytvárať cielené ponuky, zefektívniť predajné a marketingové aktivity a identifikovať nové skupiny zákazníkov. Smart Data toto všetko umožňujú.