Ve svete so stále sa meniacimi obchodnými pravidlami je nutné mať k dispozícii vhodné podmienky na vedenie medzinárodného obchodu. So stále rastúcou výmenou tovaru, služieb a osôb môže byť zložité porozumieť potrebám zákazníkov a novým trendom, rovnako ako zaistiť bezpečné rozhodnutia pre optimalizáciu rizík. Ako posúdíte, ktorá krajina je pre nadchádzajúcu expanziu pre vás zaujímavá? Akým spôsobom ako podnikateľ zaistíte, že nebudete obchodovať s politicky exponovanými osobami a že vaša firma nebude spájaná s nezákonnými činnosťami? Ako môžete prijímať zákazníkov z celého sveta pri udržaní (alebo dokonca znížení) miery rizika? Riadenie rastu a ziskovosti v medzinárodnom kontexte sa stalo jednoduchším, prináša ale aj nové výzvy.
Ako rastie komplexita, otvára sa priestor na nové príležitosti. S prístupom k údajom, přrslušným poznatkom a správnym nástrojom existuje potenciál na zvýšenie konkurencieschopnosti a zostať o krok napred. Analýzy a prehľady z kombinovaných dát umožňujú vytvárať cielené ponuky, zefektívniť predajné a marketingové aktivity a identifikovať nové skupiny zákazníkov. Smart Data toto všetko umožňujú.