Rýchlé zmeny v dnešnom svete môžu mať veľké dôsledky pre malé a stredné podniky. Zvýšená konkurencia a cenový tlak vyžadujú efektívne procesy a flexibilitu pre zachovanie ziskovosti firmy. Schopnosť posúdiť solventnosť a bonitu firmy skôr, ako sa stane vašim zákazníkom, má priamy dopad na celkové riziko a cash flow vašej spoločnosti.
Tým, že učiníte vedomé rozhodnutie, sa môžete vyhnúť zbytočným rizikám, ale aj vytvárať nové obchody pomocou schopnosti riziko optimalizovať. Znalosti o vašich súčasných zákazníkoch otvárajú veľký potenciál pre definovanie presných cieľových skupín, čím sa zefektívňujú vaše ďalšie predajné a marketingové aktivity. Pre malé spoločnosti môžu mať správne informácie a analýzy zásadný význam pre ich každodennú prevádzku.
Ako rastie komplexita, otvára sa priestor na nové príležitosti. S prístupom k údajom, přrslušným poznatkom a správnym nástrojom existuje potenciál na zvýšenie konkurencieschopnosti a zostať o krok napred. Analýzy a prehľady z kombinovaných dát umožňujú vytvárať cielené ponuky, zefektívniť predajné a marketingové aktivity a identifikovať nové skupiny zákazníkov. Smart Data toto všetko umožňujú.